Een paar voorbeelden van de ongeveer 200 factoren die Google gebruikt om de positie van een website in de zoekmachine te bepalen.
Google mijn bedrijf
Google mijn bedrijf is een handige tool om je lokale vindbaarheid te vergroten.
Waarom Google mijn bedrijf?
Met een Google mijn bedrijf account krijg je niet alleen een bedrijfsmelding in deze zoekmachine, ook kom je sneller in contact met lokale klanten. Je hebt de mogelijkheid om foto’s, aankondigingen en evenementen op het profiel van de organisatie te tonen, waardoor de organisatie onderscheidend is van de rest.
Maak elke maand een post om de aandacht te trekken.
Content is alles
Ik zorg ervoor dat een website voldoet aan technische SEO-normen. Ik gebruik diverse tools, w.o. Yoast om de inhoud te optimaliseren voor SEO en de algemene leesbaarheid. Ook kleine aanpassingen aan onderdelen van uw website kunnen een aanzienlijk positief effect hebben op de gebruikersvriendelijkheid van uw site en de prestaties in organische zoekresultaten.
Een paar voorbeelden:
- De inhoud van de pagina nauwkeurig beschrijven.
- Kies een titel die het onderwerp van de pagina onmiddellijk duidelijk maakt.
- Korte, beschrijvende titels.
Technische zaken die kunnen helpen
Zoekmachineoptimalisatie draait om het zo goed mogelijk presenteren van uw site voor zoekmachines, Het gaat hier om het aanbieden van gestructureerde data (robot-taal). De uiteindelijke doelgroep zijn de gebruikers en niet de zoekmachines. Een paar voorbeelden:
- Een duidelijke URL-structuur.
- Meta: een nauwkeurige samenvatting van de inhoud van de pagina.
- Een overzichtelijke directory-structuur.
- Overzichtelijke navigatie.
- Een HTML-sitemappagina en een XML-sitemapbestand.
- Relevante anchor-teksten.
Maak uw wens kenbaar en ontvang vrijblijvend advies.
EEN AFSPRAAK MAKEN / OFFERTE AANVRAGEN
Stuur even een berichtje. Naar elkaar luisteren kost niets.