Als het gaat om sociale media, is content koning. Maar wat is nu precies geweldige content?
De beste content is interessant, informatief en vermakelijk
Een open deur? Er is echter geen vaste regel voor wat het beste werkt. De sleutel is om te experimenteren en te zien wat de meeste betrokkenheid van je publiek oplevert.
Wees ook niet bang om af en toe dingen door elkaar te halen. Een beetje variatie kan helpen om mensen betrokken te houden.

Een veel gestelde vraag . .
Hoe kan ik via sociale media de betrokkenheid vergroten?
Praat MET je publiek, praat niet TEGEN hen. Mensen zijn op zoek naar verhalen en berichten waarmee ze een connectie hebben. Als je berichten niet sociaal formuleert, sluit je de deur voor betrokkenheid.
Post om . .
- verbinding te maken.
- meer te weten te komen over je publiek.
- een gesprek te beginnen.
- kansen te creëren .
- verkeer naar je website of blog te genereren.
- de organisatie op te bouwen.
Enkele ideeen om in contact te komen en te blijven met volgers
- Herinner mensen eraan wie je bent, hoe je bent begonnen.
- Een kijkje achter achter de schermen.
- Deel een persoonlijk verhaal.
- Vertel mensen wat je drijfveren zijn.
- Deel een grap (afbeelding of tekst)
- Deel een evenement (afbeelding of tekst)
- Organiseer een poll (een stelling of een keuze)
